O Przedszkolu
Przedszkole otwarte jest w godzinach:
6:30 – 16:30
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
W przedszkolu realizujemy dodatkowe zadanie: „wczesne wspomaganie rozwoju dziecka”. Pracujemy z dziećmi od chwili wykrycie niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole.
W całokształt naszej pracy włączamy rodziny
i sprzymierzeńców dzieci. Nasze przedszkole integruje dzieci zdrowe oraz dzieci z deficytami rozwojowymi. Zapewnia równe szanse rozwoju wychowankom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, wychowawczych i zdrowotnych.
W swojej pracy kładziemy więc duży nacisk na wczesne rozpoznawanie problemów, umożliwiających podjęcie działań korygujących lub minimalizujących problem dziecka.
WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECI:
TERAPEUCI:
neurolog dziecięcy, pediatra – Janusz Błocki
psycholog kliniczny – Katarzyna Hanke
pedagog przedszkolny, terapeuta metody Marii Montessorii – Jadwiga Kościółko
specjalista od terapii pedagogicznej , terapeuta metody Marii Montessorii – Izabela Kłos-Woźniak
oligogrenopedagog, terapeuta metody Marii Montessorii – Jolanta Kotlarska
muzykoterapeuta, ologofrenopedagog, terapeuta metody Marii Montessorii – Anna Kościesza
logopeda, terapeuta metody Marii Montessorii – Agnieszka Róg-Wasyluk
specjalista wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju małego dziecka, terapeuta metody Marii Montessorii i Integracji Sensorycznej – Izabela Schellenberger-Olechnowska
Grupy Przedszkolne
Do przedszkola uczęszczają dzieci w wieku od 3 do 7 lat.
W przedszkolu jest 7 grup.
Dzieci w naszym przedszkolu mają możliwość rozwijania swoich zainteresowań w różnych dziedzinach, np. bawią się w małych aktorów, uczą się pięknego recytowania wierszy, rozwijają zdolności muzyczne i plastyczne poprzez rozszerzony program z zakresu wychowania muzycznego i plastycznego, słuchają muzyki klasycznej, tańczą tańce klasyczne i współczesne, biorą udział w konkursach plastycznych, uczą się czytania globalnego wg metody Ireny Majchrzak, uczestniczą w wycieczkach przyrodniczo-edukacyjnych.
ZAJĘCIA DODATKOWE
- Język angielski
- Religia
- Logopedia

Mini Zoo
W czasie wakacji wiele z nich doczekało się potomstwa.
Dzieci z grup starszych opracowały kodeks zachowania się przy zwierzętach, który stosują w praktyce. Na potrzeby tego typu przedszkola opracowana została innowacja pedagogiczna pt.: „Jestem Przyjacielem Zwierząt”.